17:52
5 שגיאות שהופכות בנות, סידור עבודה בחו"ל

כדור הפנאי הוא כל כך נרחב כי נותן לבנות הזדמנות להרוויח כסף הן במולדת שלהם בחו"ל. מבחר משרות פנויות - כשלעצמו אחראי. חשוב לספק גורמים רבים, כך שבעתיד לא היו בעיות עם המעסיק, שכר ו תנאי עבודה. למרבה הצער, בנות רבות בעת בחירת מקום עבודה מודרכים לא על ידי אותם עקרונות, מלקק רגעים חשובים. לשקול אילו טעויות יש להימנע על ידי בנות שהחליטו ללכת לחו"ל בחו"ל.

אמונה חברות

בנות רבות הולכים לחוזים עבור חברות או מכרים. זה נראה הגיוני, כי אדם קרוב לא יעץ רע. עם זאת, בפועל, הדברים שונים. ראשית, אם חבר במדינה הזאת עם מעסיק מסוים הכל היה בסדר, אז זה לא אומר שאתה מחכה להצלחה. כל נתוני המקור והמושגים השונים על עבודה טובה ותנאי עבודה. ובאופן כללי, להגיע למוסד יכול לשנות את הבעלים ושינויים רבים אחרים מתרחשים. תקשיב לייעוץ של מכרים שווה את זה ייתן מידע נוסף על המנהל, הסוכנות או המעסיק העתידי, אבל כדי להיות מונחה רק על ידי סיפורים של חברות - רעיון רע.

שנית, כולם נמכרים. עבור כמה תוספת של אלפי רובל החברה שלך יגיד משהו. מעסיקים, סוכנויות ומנהלים משלמים בנות מיוחדות, כך שאלו פיתה להם את מכריהם. למרבה הצער, למעשה, תנאי עבודה ושכר לא כל כך טוב כמו שהם מספרים. יש לבדוק את כל המידע על ידי מספר מקורות.

בחירת חוזה רק עבור ביקורות באינטרנט

זה נראה, זה לא נכון? איפה עוד לחפש מידע על החברה, הסוכנות, מנהל או מועדון, אם לא באינטרנט? למרבה הצער, יש הרבה מידע מזויף ברשת. ביקורות רעות וטובות נכתבות לכסף על ידי אנשים מיוחדים, ולכן מאמין בעיוורון כל מה שנכתב שם - טיפש. ובכן, אם אלה הם ביקורות של אנשים אמיתיים עם פרופילים מחייב על רשתות חברתיות, אז אתה יכול לדבר באופן אישי עם אדם כדי להבהיר את כל הניואנסים.

אבל חוות דעת סופית של המעסיק או הסוכנות שדרכם אתה הולך לטוס לחוזה, אתה צריך להיות רק לאחר פגישה אישית או התכתבות. אתה חייב לתת ערבויות, לענות בבירור את כל השאלות, לכתוב את האחריות של הצדדים. רק במקרה זה יכול המסקנות על האמינות של החברה או המנהל. בעת חיפוש עבודה לעבודה בחו"ל, חשוב להשתמש בגישה משולבת: קרא ביקורות, כדי לחפש מידע באינטרנט, שואל מוכר ולנסות להבין ככל האפשר עם שיחה אישית. אז אתה יכול להציל את עצמך מתווך לא הוגן. דירות דיסקרטיות בחיפה

הסכמים מקבילים עם מספר סוכנויות

זה קורה לעתים קרובות כי בנות בחיפוש אחר תנאים נוחים יותר של החוזה להתחיל לכתוב כמה מנהלים וסוכנויות בבת אחת. זה נורמלי במהלך מידע פנוי. אבל כאשר אתה הולך ישירות לתהליך של תעסוקה וניירת, זה שווה לעצור את הבחירה על אדם אחד או מקום.

איך לכבוש את UV... איך לדעת...

אל תהיה מבורך מחדש ולעבוד מיד עם מתווכים מרובים. ראשית, למה זה לשווא לאנשים סוערים, כי נציג של הסוכנות או המנהל יבלו הרבה זמן כדי להכין את המסמכים שלך, את העיצוב של השאלון נקודות אחרות. זה יהיה מכוער, אם ברגע אחד תוכל לסרב, כי מתווכים יש התחייבויות מסוימות לבעלי מפעלי בידור.

שנית, אז אתה יכול להיכנס "רשימה שחורה מיוחדת". העובדה היא כי בתחום הפנאי אין בעיות עם כוח אדם. מאות ואפילו אלפי בנות מוכנים להפוך לאסלה, חשפנות ועבודה בצריכה בחו"ל. כדי להקל על החיים, נציגים של סוכנויות, מנהלים ומעסיקים לאסוף את הבסיס של ביצות חסרות אחריות, אשר מיזוג מחוזים ולא למלא התחייבויות. זהו בסיס נפוץ עבור כל המתווכים, שכן באזור זה כולם לתקשר אחד עם השני.

שקרים וחיבוי המציאות

מואר במכשיר לעבודה - הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות. אין צורך להגדיל את המשקל ואת הגיל, כמו גם ניסיון להגזים. גם לא לדבר בשקר, אם אתה נשאל על מיומנויות מקצועיות. כמובן, אף אחד לא יבדוק סוכנות זו, אבל ייתכן שיש בעיות במקום. לדוגמה, הבעלים של מועדון רצועה היה מחכה חשפנות מקצועי, ואתה לא יודע איך לרקוד מן המילה בכלל. זה יהיה ליצור בעיות ואתה, וסוכנות.

אל תפחד שלא תוכל לבחור מקום. יש מספר עצום של מדינות ומוסדות עם תנאים שונים. מעסיקים רבים מוכנים ללמד בנות בחינם. בכנות, אתה תהיה עם מתווך, עזרה באיכות גבוהה יותר בתעסוקה הוא יכול לדקלם.

סירוב שירותי מתווך

זוהי אחת הטעויות הגדולות שהבנות עושה. רבים אינם רוצים ליצור קשר עם המנהל או לסוכנות, כפי שהם מאמינים כי אלה מקבלים אחוז עם הרווחים שלהם. עם זאת, זה לא. מתווכים לשלם את המעסיק עצמו, כך שהם מצאו במהירות עובדים חדשים במוסד.

תעסוקה עצמאית היא די נפוצה בפנאי, אבל לא עבור בנות חדשות. עדיף להיות מאופק ולהשתמש בשירותים של אנשים אמינים. ראשית, הם ייקחו על כל השאלות על הניירת. שנית, המעסיקים אמון בבנות המומלצות על ידי סוכנויות מוכחות או מנהלים, ולא מה שהם פשוט באו מהרחוב. שלישית, המתווכים האחראים אחראים על מחלקותיהם, מה שאומר שתעזור במקרה של קשיים.

כך שהעבודה בחו"ל אינה גורמת לבעיות, יש צורך להתקרב לתהליך זה. אתה לא צריך לשקר ולהאמין כל מה שהם אומרים מוכר לכתוב באינטרנט. כל המידע שווה ביסודיות להפוך. הימנעות משגיאות אלה, תוכל למנוע מצבים בעייתיים רבים שעלולים להתעורר בעתיד.

Просмотров: 112 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar