22:00
7 דרכים חריגות לשמור על סקס חם בנישואין

על פי הסטטיסטיקה, יותר מ -40% מהמשפחות שנראות מאושרות חיצוניות, יש בעיות מין. ו 10-12% של זוגות השתתפות בפסיכותרפיסט, בדרך כלל לישון בנפרד ולא לקיים יחסי מין. השאלה היא הגיונית: למה זה הולך על מה שלב הבמה נישואין נעלמת?

התוכן של המאמר

1 כיצד לשמור על סקס חם בנישואין

לתת תשובה חד משמעית לגבי מקטעים זמניים קשה. אטרקציה של מישהו לשותף לא עוברת 7 שנים אחרי החתונה, וכמה שישה חודשים יהיה לסטות על חדרי שינה שונים.

סקסולוגים חושדים שהבעיה טמונה בחוסר יכולת בנאלי לדבר על סקס בגלוי. אבל איך לצאת מהמצב ומה לעשות אם אתה פחות ופחות אתה נמשך לבן הזוג שלך? העיקר הוא לא לחכות ליום שבו אתה מתעורר על מיטות שונות.

כיצד לשמור על סקס חם בנישואין

אטרקציה מינית מבוססת על מגוון רחב של היבטים פסיכולוגיים. כמה זוגות מנוסים אומרים כי המין מתחיל רחוק מחדר השינה. אם אתה לא רוצה בעלה של בעל, אז מגע פיזי שלך לא יהיה יותר מאשר תהליך מכני. לכן, מלכתחילה - כבוד הדדי והאינטרס הכנה זה בזה.

אבל איך לשמור על העניין הזה אם היית נשוי במשך זמן רב, עברתי את התקופה של אהבה בגיל העשרה, ורק חיים משותפים מחבר אותך בחיי היומיום, ולאחר מכן במשך כמה שעות? ישנן דרכים יעילות לשמור על סקס חם ועניין בילוי משותף.

פנטזיות סקסיות על משחקי תפקידים אחרים (שימושיים כדי לפנטז אנשים אחרים, אבל כדאי לשתף את זה עם שותף, כמו גם להשתמש פנטזיות אלה כמו משחק תפקידים)

החלטה נועזת, אבל אם אתה צריך לחסוך יחסים חמים עם שותף, אז אתה תלך אליו. לקרוע אומץ ולספר לי מה אתה מצפה ממין. שתף את הרצונות שלך ונסה לשלוף את הרגשות מהזיכרון שלא חווית במשך זמן רב.

כדי להתנהג יותר בלהט ונינוח, פסיכולוגים לפעמים מייעצים לייצג בן זוג של גיבור בדיוני מסוים, המתאים לאידיאלים שלך.

אתה יכול אפילו לספר שותף על איך המאהב המושלם שלך צריך להיות. רק אחד לא צריך להשוות את זה עם Seaga מן הכניסה השכנה, ולאחר מכן הדיאלוג שלך יסתיים עם פירוק חזק במקום נלהב. כמוצא אחרון - זוכר מישהו משחקנים של רחוקים בחו"ל.

אתה יכול לתאר שותף מופשט עם התכונות שלך הצטמצם. רק המאפיינים האלה הם קצת מביכים, כך שהוא מבין מה לשאוף.

עקוב אחר איכות, לא כמות

עכשיו היית מפסיק ליילל לו שאתה תמיד חסר, ואני רוצה עוד ועוד. במקום לשבח בפעם האחרונה ולהגיד לי מה בדיוק אהב. להתמקד רגעים חמים וכמה חידוש. תגיד לי, למשל, שהרגשתי תנועה חדשה, שממנה הפכה אורגזמה בהירה יותר.

עדיין לא נחוץ מן הסף כדי לרוץ לחדר השינה ברגע שאתה בא הביתה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של מסובך נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. בוחרים בוחרים ביסר, אשר תדגיש את הרמה ויהיה חברה נעימה.

זמן נקי קפדני הכנה. תן לזה לא לקרות ארבע פעמים בשבוע. עבור אם אתה בטוח כי זה פעם אחת ב -7 ימים יהיה בלתי נשלט. תביא את הגוף במצב מושלם. לכידת כך העור הוא חלק, ואת השיער ואת הגוף ריח טוב. לנצל את השמן הארומטי ולהכין חדר. אדם יבין כי תהליך זה חשוב לך.

תכנון מין

שניהם רוצים להתמודד עם זה לעתים קרובות יותר אם התהליך הופך מעניין. תכנון מין הוא היבט חשוב שרבים לא לוקחים בחשבון. תפיסה זו כוללת הכשרה במין, הרפיה של עיסוי שותף או צפייה בסרט, פרלוד טוב. במהלך יחסי מין חשוב לא להיות עצלן לשנות תנוחות ולנסות משהו חדש. וזה לא יהיה רע בערב של לחסר או לראות משהו שהוא מסוגל לעניין את האהוב שלך לדחוף את הניסוי.

תגיד מה שאתה אוהב ולא אוהב אחד את השני

רק זה לא צריך להיות בצורה של תלונות והאשמות. אל תגיד: "אני כבר לא יכול לסבול את זה יותר, כי הרגליים להוטות ואת השרירים כאב!-. עדיף להציע לנסות בפעם הבאה קצת אחרת ("אבל פתאום, זה יהיה אפילו טוב יותר") מבלי לעכב תשומת לב על שלילי.

חשוב להיות מעוניין לדעת המחצית השנייה. אם גבר ביישן ולא יכול להגיד ישירות על ההעדפות שלו, רק אומר כי היום אתה כל ולתת לו חופש פעולה מוחלט. ואז לראות, להרגיש ולזכור.

נסה חדש

מספיק כדי לדחות "מאוחר יותר". נסה משהו חדש בכל פעם שיש הזדמנות. אם אין רעיונות, אתה יכול לקרוא משהו באינטרנט או לצפות פורנו עם תנוחות חריגות. רעיון טוב - להציג לתהליך של חנויות מין, אם לפני כן מעולם לא השתמשת בהם.

תחושות חדשות מובטחות יהיו אם יש לך סקס במיקום יוצא דופן. לאפשר את התאריך שלך במסעדה או לקולנוע יש המשך רומנטי שם. ואתה יכול לזכור את הנוער וללכת לפיקניק לעיר עם שהייה של לילה באוהל או במלון.

אתה תרגיש אחרת אם לשנות את המצב. אגב, זה אפילו לא נחוץ לירות חדר במלון או לשלוח ילדים לסבתא. אין ספק שאין לך קרוב למכונית.

לא לשים סקס על הדום

אם כל הזמן כדי לדבר באותו נושא, זה יהיה עייף אפילו הבשר החולה ביותר. גם כאשר אתה באמת רוצה אינטימיות והוא לא מרוצה מאוד עם היעדרותה, מנסה לא להזכיר לבעלה על זה כל שעתיים. לא ליצור את הרושם של הגברת, מודאג רק בעיה זו. השותף יכול להיות הרושם שאתה לא רציני לגבי דברים אחרים כי לאגד לך. בנוסף, הלחץ הקשה יותר, התנגדות חזקה יותר.

פתוח זה לזה מחדש

אם אתה גר יחד במשך זמן רב, בהדרגה דוהה עניין זה לזה הוא די טבעי.

חלום גלוי מנוסה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, אלה לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

אבל האשה החכמה, במקום להתרגז מחוסר מין ולהאשים את השותף באדישות, יחשבו איך לתקן את המצב. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

כל האנשים לאורך חייהם משתנים פעמים רבות, ואתה ובעלך - לא יוצא מן הכלל. מטמורפוזה היא המקומית לא רק את הגוף הפיזי, אלא גם את הסגנון של חשיבה, אופי, העדפות (כולל במין). זה הגיוני כי הרגיל ליטוף כבר לא הופך אותך, כי אתה לא בן 17.

חדשות טובות: יחד עם שינויים פיזיים ופעולות, אתה יכול למצוא הרבה נקודות ארוגניות חדשות. המשימה שלך היא לשים לב למחקר שלהם.

אתה יכול לפתוח זה את זה מחדש, מנסה תנוחות חדשות להתנסות עם אמצעים לתואר ראשון, כמו גם מדברים על נושאים שלא נדונו קודם. זה יהיה מעניין בטירוף לגלות כי לא רק שינית, אבל גם את האדם שאיתו אתה חי. ואשר יכול עכשיו להציע לך הרבה יותר מאשר קודם.

סקס מטורף ותשוקה ניתן להחזיר את היחסים בכל גיל. אבל תענוג כזה דורש עבודה מתמדת על עצמך ועל מערכות יחסים. אתה כל כך לא רע אם אתם מחפשים דרכים לגוון מין עם נבחר. מחקרים ועניין כתוצאה - התחייבות של מחצית ההצלחה.

Просмотров: 1136 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar