12:34
9 דרכים להבין כי סקס נעלם במערכות יחסים, ולא את האהבה

אם סקס נעלם במערכת היחסים, זה תמיד עצוב.

הרצונות האישיים בישראל פשוט, אם אתה מודל יפה מאוקראינה. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 5000 $.

אבל זה לא בהכרח אומר כי עם סקס שמאלה ואהבה.

התוכן של המאמר

1 דרכים להבין, נעלם מין או אהבה שמאל

כולם יודעים שאהבה היא לא רק איחוד רוחני. קרבה פיזית בשבילה היא חשובה לפחות. אבל העולם הוא כל כך מסודר, אשר אפשרי שני סקס ללא אהבה ואהבה בלי סקס. עם יחסים יציבים וחיבה גדולה זה לזה, טיפול מין יכול למעשה לא להשפיע על איכות החיים יחד.

הרמוניה של קרבה רוחנית ורוחנית - היא יפה. אבל זה הרבה יותר קשה לנהל יכולות מיניות ואת הרצונות מאשר לנהל את הרגשות שלך. לכן, אהבה ללא קווים קנריים הוא ערך אמיתי.

9 דרכים להבין, נעלם סקס או שמאל אהבה 9

צמצום תשוקות מיניות, יתר על כן, טיפול של סקס מחייו של זוג לא יכול לגרום חרדה. אבל אפילו היעדרות מוחלטת של סקס לא תמיד אומר כי יחד עם סקס אני נעלם ואהבה. התכונות הבאות מאפשרות להסיק כי למרות שהמין נעלם, האהבה עדיין בחיים, ולכן אין סיבה לחלק. נערות ליווי בתל אביב

האם אתה מרוצה מחוסר מין

סקס בחיים זוג יכול להיות נדיר מאוד או אפילו להיעלם מסיבות רבות. כמובן, זה עצוב, כי הנאה מינית היא חלק חשוב של החיים של כל אדם.

אבל אם אנשים כבר לא למשוך למין (או משחקים מיניים להפריע לבעיות בריאותיות), אבל הם טובים יחד, זה אומר כי היחסים שלהם הוא גבוה משמעותית מאשר שמחה בשר. ברור, חוסר מין לא יכול בבקשה. אבל כאשר היעדרות זו אינה גורמת לגמישות ולא ייאוש, אין סיבות לדאגה. איך אין סיבה לפרידה של שני אנשים שאוהבים זה את זה.

גרמה לקשור בדרכים אחרות

ביחסי אהבה, סקס נחשב לביטוי הגבוה ביותר של חיבה. אבל מתי מסיבה כלשהי זה לא זמין, ההתקשרות ניתן לממש באופן אינספור דרכים אחרות. ביטוי כזה של רגשות והיא אהבה אמיתית, חופשית מניבוי בלתי מהימן. אהבה כזו היא לא מצב נורא כאשר סקס נעלם כי זה לא מבוסס על זה. סקס נפלא, אבל זה לא העיקר.

האם אתה מרגיש תוקפנות פסיבית

למרות העובדה כי מין נעלם micoclimate בבית לא השתנה. כולם מתנודדים, כולם שמחים זה לזה, כולם רוצים לבלות אחד את השני כמה שיותר זמן. זה אומר שאהבה לא סבלה, ושום דבר לדאוג.

אבל אם, לאחר היעלמותו של המין, התחושה של המתח באה, אם אתה מתמודד עם הביטויים של תוקפנות פסיבית, זה אומר שאהבה היא גם עוזב בהדרגה. לא העובדה שהיא תעזוב בכלל, אבל היחסים נסחף בבירור ואפילו נתן סדק.

האם יש לך יחסי מין

אתה מנסה יותר ויותר למצוא סיבה טובה לא לקיים יחסי מין. אבל כאשר הרגשות הם כנים ועמוקים, קשה להיפרד רק בגלל שאתה לא מקבל את הבגדים זה לזה כדי לצאת מהתשוקה המטורפת. יש לך חיבור רגשי עמוק שאינו תלוי בעוצמת זרימת הדם באברי המין או במספר זקיקי השחלות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הסטטוס יעשה חברה מצוינת.

זה לא יפה? זה לא הדבר החשוב ביותר בחיים? האם כדאי להרוס למין?

האם היעדר מין משפיע על הרגשות שלך

הרצון לקיים יחסי מין הוא טבעי לחלוטין עבור כל אדם. זה אותו צורך פיזיולוגי טבעי לאוכל, לשתות, לישון ופחות פואטי, אבל מעשים חיוניים.

תשוקה, התרגשות, הרצון לספק צמא של סקס זה הוא אחד הצרכים הטבעיים שלנו, וזה לא הגיוני להעמיד פנים כי כדור זה לא משנה. אבל אם חוסר המין לא לקלקל לך את מצב הרוח, זה אומר שאהבה היא בחיים, ושום דבר לא מאיים עליה.

כמה פעמים אתה מצדיק

סקס יש צורך כדי לחזק את הקשר בין השותפים. אבל אם אתה מצליח למצוא תירוץ טוב, למה זה לא צריך, זה אומר האהבה שלך חזק יותר מאשר סקס. אתה לא צריך תירוצים, שכן האהבה שלך מבוססת על חיבור רוחני.

האם אתה מרוצה זה עם זה

אפילו היריב העיקרי של הדת הארוטית מבקש בני זוג לקיים יחסי מין. אבל בני הזוג יכולים להרגיש מאושרים וללא סקסי.

כאשר אנשים טובים זה עם זה, כאשר הם לא רוצים להיפרד, מערכת יחסים כזו הרבה יותר חזק מאשר רק ידידות. טיפול מין לא יכול להרוס אותם, ולא יכול אפילו להתאים את תחושת האושר, אשר נותן נוכחות של מספר אדם אהוב.

כמה חזק החיבור שלך

נוגעים נעים, אבל הם לא מבחינים חמים, לא לגרום הרצון לקרוע את הבגדים שלהם וללכת למין זועם. אבל היעדר תחושות חריפות לא אומר שאין אטרקציה חזקה וחיבור חזק בין אנשים.

בזוגות שחיים יחד במשך זמן רב, שגרת הבית היא איום חזק ביותר למין. משפיע על Overwork בעבודה ובדאגות משפחה. בהדרגה, סקס נעקר ופונה לפעולה, אשר שני שותפים מרצון להקריב על מנת לקבל כמה דקות נוספות של מרגיע.

תשוקה מוקסמת כאלה עשויה להיות חסומה עם להבה חמה, כמו בימים הראשונים של החיים יחד. זה יעשה את זה לחזור אל העבר ולשרוד זיכרונות נעים רבים. אבל אם המין נעלם, וניצוצות כבר לא עולה, והמשיכה נשארת, זה אומר שאתה יכול להפסיק ניסיונות לא פרודוקטיביים לנפח את הלהבה הדהויה של סקס בשקט, נהנה מהחברה של זה.

כמה פעמים אתה חושב על פרידה

מחשבות על פרידה להשתתף בכל זוג מודרני. יותר מדי חופש יוצר מתח מסוים. בנוסף, ללא הגשמה של החוב הנישואין נחשבת תנאי מספיק לגירושין גם במונחים של נישואין הכנסייה. אבל כאשר האהבה היא בחיים, חוסר מין לא גורם מחשבות דייזי מעצבן על הצורך לעצור את היחסים ולמצוא שותף אחר.

סקס חשוב מאוד. אבל עדיין אין צורך לערער על תפקידו ביחסים של אנשים שאוהבים זה את זה. הוא מחזק את הקשר הרגשי, אבל אם זה חזק מספיק, זה יימשך שנים רבות וללא הזנת סקס. בסופו של דבר, סקס לאורך השנים משאיר כל זוג עמיד. אבל אהבה נשארת לכל החיים.

Просмотров: 1248 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar