17:52
איך אתה יכול לחוות גמירה? 5 טיפים עובדים

נראה שהמין הוא כל כך הרבה, כתוב זה מנסה כי אין אדם לא נשאר, אשר לא יכול להיקרא חסר ניסיון. פְּתִיל לא פחות, יש אותם אזורים לגבי איזה מידע לא מספיק.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה יפה.

אחד ה שאלות סקס פופולריות: איזה גמירה.

התוכן של המאמר

1 מה זה סוג של גמירה וכי הסיפור יודע עליו 2 מה הנוזל בולט? 3 איפה זה בא 4 איך לחוות גמירה 5 טיפים על איך לחוות גמירה 6 כיצד לחוות אורגזמה מרובה 7 מה אנשים חושבים על גמירה

מהו הגמישות שלך וכי הסיפור יודע על מותק

אז, גמירה נקרא גם להשפריץ או "שפיכה של נשים". זה בידוד של נוזל שקוף מן ערוצי השתן, כ 15-45 מיליליטר. בידוד זה מתרחש עם גירוי פעיל של נקודה G, אבל התחושות לא ניתן להשוות עם האורגזמה. זה סוג אחר של הנאה.

זה אולי נראה כי squirt החלה לחקור פופולרי רק בתחילת שנות ה -2000. למעשה, בשנות השמונים נפרסו מחקרים גדולים. והמזכרים הראשונים נמצאים בדרך כלל הכי עתיקים ספרים למין.

המחקר של נוזל שהוקצה לאישה בזמן הנאה בכמויות גדולות, הקסמים יותר הוגים עתיקים ופילוסופים. אפילו התעוררו סכסוכים בנושא אם נוזל זה יכול לתרום להפריה. בסכסוכים אלה התעקשו אריסטו והייפוקרטים כי ההקצאה של שפיכה זו לא יכלה להיות אנלוגית של זרע של גברים, אבל רק מקדמת הפריה כחומרי סיכה.

נגדם, נקודת המבט שלו באה לידי ביטוי על ידי קלאודיוס גלן, שהיה בטוח כי הנוזל שהוקצה במהלך גמירה לא יכול להיות שום דבר אחר כמו אנלוגי זרע. המקור שהדגיש אותו, ראה גלן לגוף שזוהה בתור ערמונית.

Camasutra מסכים איתו. זה אומר כי "זרע נשים ממשיכות לבלוט מתחילת האיחוד המיני עד הסוף ... "

מה הנוזל בולט?2

בשל העובדה כי הסוד לא נבדל מן הנרתיק, אבל מ ערוץ השתנה, רבים חושבים שזה מוקצה שתן. זה למה התהליך הוא מלווה לעתים קרובות נבוך ומבוכה, במיוחד עבור אלה אשר שומע על איזה גמירה, בפעם הראשונה.

מדענים ניהלו הרבה מחקרים הראה כי הקצאות אינן תהליך של השתנה. לנוזל אין צבעים אבל יש ריח מסוים. זה דומה איך זה בדרך כלל מריח ילדה, ארומה טבעית. הריח יציב, אז אם אתה לא לשטוף הלבשה תחתונה מיד - ירגיש זמן רב. שלא כמו שתן, נוזלי קצת יותר viscous ויש לו אופי שונה של הבחירה.

איפה זה בא מ 3

הסוד נבדל מערוצי השתן, אבל הגזירה עצמה הקשורים ישירות עם נקודה g, גירוי של אשר נותן את האורגזמה הנערה. ולמרות שזה גורם הגירוי שלה Squirt, אחראי לו אזור נוסף הממוקם ליד.

על הקיר הקדמי של הנרתיק הם שואב קטן בלוטות parauretral skin. נעול סביב הקצה התחתון תעלת UReyeing. השם שלהם - "נקודת U" או נקבה הערמונית בלוטה. יש להם גישה לשופכה והם אחראים לבחירה זה סוד.

למרבה הצער, עד המדע יכול למצוא באופן אמין את הסיבה את המראה של סוד זה. מדענים ערכו ניסוי על מנת לברר בדיוק איך נוזל הוא שוחרר. אישה הציגה צבע בהיר. הניסוי הזה הראו שאם אתה מגרה את הנקודה G במשך זמן רב, אז הסוד הוא הבחין כי. אבל כש השתנה כבר אחרי אורגזמה, הנוזל שפורסם היה צבוע.

כיצד לחוות skvirt4

למעשה, זה די פשוט. זה יכול להיות מנוסה מתי סקס קונבנציונאלי עם בן זוג, אבל אתה יכול להשיג את עצמך.

על מנת לקבל את זה רב רוסי, צריך הכנה. זכר צריך לוודא שיש לו מסמרים מסודרים בקפידה. זה חשוב, כי הילדה חייבת מלא להירגע ולעשות לא ניסיון תחושות לא נעימות. גם חומר סיכה חשוב שיסייע להבטיח נעים חדירה קלה.

זה שווה לטפל במיטה, למשל, אתה יכול לשים מַגֶבֶת. זה יחסוך מבעדות נוספות. מפיות על שולחן הלילה או לא יהיה מיותר. לעקוב אחר לטפל במצב, כך שזה היה רומנטי מַרגִיעַ.

לעשות בחורה לחוות גמירה בלבד מתרגש מראש. מצא נקודה זו יקר אחראי אורגזמה נקבה לא יכולה אם הנערה לא נרגשת. הסיבה לכך היא PLOW POINT G קורה רק כאשר דם ממהר דם אליה אל קירות הנרתיק.

בדיקת אורגזמה כזו היא הקלה ביותר בתנוחות כאלה: דירות דיסקרטיות בצפון

הנערה שוכבת על גבו, מתפשטת את רגליו לרווחה. אדם מציג שתי אצבעות - בינוני ואינדקס - לה הנרתיק. על ידי את הכיוון, האצבעות צריך להיות ממוקם מתחת. כיפוף האצבעות שלך, הוא נע למעלה ולמטה. סגנון כלבלב Pose מאפשר לך לעורר אזור ארוגני לא עם אצבעות, אלא חבר. בתנוחה כזאת, חשוב שהאדם יהיה ממוקם מעל האישה. חבר באדם, עם תנוחה כזו, יופנה. רק עם זווית כזו של קלט אפשר להשיג אורגזמה דיו.

מיד מול הגמירה עצמה, תופיע תשוקה ללכת לשירותים. ואז הילדה כדי לנסות להירגע, והשותף הוא לחזק מהירות ומשרעת.

הדרך הקלה ביותר להביא את האישה לאצבעות האורגזמה הסילון. כדי לעשות זאת, אתה צריך לעשות פעולות פשוטות למדי:

אנו מגרדים את הדגדגן, מלטף בעדינות וקלות על ידי המשפיעה על הנרתיק כאשר להגיע ההתרגשות, להציג לתוך הנרתיק שתי אצבעות - בינוני ואינדקס יד חופשית צריכה להיות קצת בטן קרוב יותר למפשעה, זה יעזור לך להגיע לאזור הארוגני לאחר שהגיע לנקודה G, אתה צריך לעסות אותו על ידי המשך מעט שים יד חופשית לאחר מכן, אתה צריך להגדיל בהדרגה את משרעת אינטנסיביות גירוי נקודה

מבחן גמירה עצמך קל. יש לזה שתי דרכים:

מַרגִיעַ ונרגש, הזן אצבעות בנרתיק בדיוק כפי שתואר גברים. כלומר, דקל מסתכל למעלה. לכופף את האצבעות ולחץ עליהם נק' Erogenic היא די חזקה, אבל לא תחושות כואבות. מהלך נדרש לאט לאט, היד השנייה צריכה לעורר את הדגדגן. גם זה יכול לעזור וִיבּרָטוֹר. כאשר ההרגשה שאני רוצה ללכת לשירותים לא צריך תחנה, אתה צריך לנסות להירגע אפילו חזק. לפני גמירה קירות הנרתיק יתחילו לפעול לדחוף אצבעות. הם צריכים בקפידה למשוך את הדגדגן להמשיך. פעולות כמו במקרה הראשון, למעט תנועות אלה שעושה אצבעות. לחיצה על נקודה G החלפת תנועות Lascatting עגול, בהדרגה הגדלת אינטנסיביות.

באופן כללי, ויברטור הוא העוזר העיקרי במקרה זה, כמו הזרקת דיו רב-אזרחית. יש אפילו מודלים שתוכננו במיוחד זה כדי לעורר את האזור הארוגני הרצוי.

הצעות ליווי בישראל תוקפו. לעתים קרובות, קונים הם צעירים מוצלחים אשר הם מתכוונים לעשות הזדמנות להיראות בחגיגה, הליכה מתחת היד עם גברת יפה. הכנסה זו די די, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

הם נראים כמו רגילים דילדו, אבל ראשו מעט כפוף. כזה צורה אנטומית הוא נועד לעורר את הנקודה, ואת האלמנטים vibro ממוקמים בראש שמטרתו לנקודה G.

אם לא עצמאי ולא עם גמירה גברית, אז צריך לעשות את שרירי הטון הנרתיק. בשל הרפיה, הם לא יכולים תן לנערה לחוות גמירה. תרגילים שתוכננו במיוחד יעזור תביא את השרירים לטון. לדוגמה, אתה יכול לקנות כדורים בנרתיק. אוֹתָם הפעולה מופנית לא רק כדי לחזק את שרירי הנרתיק. גם הם לעזור להפעיל את קצות העצבים המאפשרים לך לקבל נהנה סקס.

טיפים כיצד לחוות גמישות 5

נשים מנוסות אומרים, מה לחוות תחושה זו הוא קל, פשוט לקחת בחשבון כמה רגעים:

קודם כל, כולם ממליצים לאהוב את עצמם. זוהי העצה העיקרית בדרך כלל עבור הילדה אם זה מגיע לסקס. אם הבחורה היא לא מרוצה מהופעתו, אז במהלך קיום יחסי מין היא תחשוב על המראה שלו, לא יוכל להירגע לגמרי, ולכן אורגזמה ניסיון. זה הוכח כי, ללטף את הדגדגן, הילדה מגדילה את הסיכויים לבדיקת גמירה. זה מאוד חשוב התרגשות כללית, ולטיפות אוראליות הן דרך ההקלה מהירה כדי להשיג אותו. אחד הצעדים חשוב להשגת הגמירה היא אוננות רגילה. משנודע הגוף שלי היטב, הבין איך, איפה ועם מה תנועות קל יותר ליהנות - אתה יכול לספר שותף כפעולות הוא צריך להיות מוצא להורג. ויברטור - ידיד נאמן עבור חובבים גמירה. ראשית, זוהי דרך לקבל אורגזמה פנטסטית. הוא גם יעזור ללמוד את גופו ואת ההעדפות שלה, ילמדו להבחין בין אורגזמה הדגדית מנטלית. אז זה יעזור להבין את רגשותיהם ולבדוק רב רוסית. חשוב להקשיב לרגשות שלך. רק את היכולת להקשיב לעצמך תעזור להתרכז בכוונה. תחושות שונות עשויות להתרחש - ואת הרצון purlery, ואת החום, ואת התנודות בכל הגוף. אם אתה משתין היטב, אני באמת רוצה ללכת לשירותים, ולאחר מכן להמשיך. וגם זה שווה למצוא מה זה אורגזמה וכיצד להשיג את זה.

כיצד לחוות מספר אורגזזמה 6

זה נראה שם יותר. אחרי הכל, Skwig כבר בשפע הבחירות של נוזל. ובכל זאת זה כל כך נחמד כי לאורך זמן, הילדה רוצה לחוות אותו שוב ושוב. נקרא זה רב רוסי, ולהשיג זה מאוד פשוט. אם אדם צריך הפסקה בין אורגזמות, אז הילדה ב זה לא נחוץ. אילו גברים, אגב, מקנאים מאוד.

אבל אם הם שאלה של נכונות פיזית עבורם, אז בנות הן שאלה פסיכולוגית יותר. לא כל בחורה מוכנה ללכת פעם ברציפות חווה הלם רגשי כל כך. אם רציתי נסה את ההרגשה הזאת שווה להיות מוכנה מבחינה פסיכולוגית.

עוזרי רב רוסית יהפוך בעיקר, גירוי של אזורים ארוגניים אחרים - Uches, צוואר, להצית, בטן התחתונה אַחֵר. חשוב לעורר את הנערה ככל האפשר. גם זה יעזור ויברטור.

של העצה המעשית, יש צורך להזכיר על התרגילים של קגל. טון שריר טוב הנרתיק מקדם ילדה מרובת דיו.

כי גברים חושבים על גמישות 7

כנראה האישה הראשונה שחוותה לבד להשפריץ מבוכה ומבוכה. לגברים יש תגובה אחרת לגמרי. לא שווה את זה זוכרים אותם גברים הנמצאים מאוד שטרן כמו דברים כאלה מוגדר באופן מוחלט נגד גמירה.

רוב הגברים נוטים להביא שלהם שותף לפני אורגזמה סילון. ראשית, הם מעוניינים. ובכל זאת, כל עוד זה נְדִירוּת. שנית, הרוב רואים את זה רק על וידאו באינטרנט עבור הם עדיין מיתוס. שלישית, גברים רבים לשקול להשפריץ להיות אישי שלהם הישג, אינדיקטור כמה טוב הם במין. באינטרנט אתה יכול מצא סיפורים רבים שבהם בחורים בגאווה לחלוק את החוויה שלהם על איך לגרום לנערה לשים זרם לתקרה.

במקרה שהתיזונו לא ביקש, והוא היה הפתעה, אדם עשוי להפחיד. כולם רגילים לכך סקס פעיל בנרתיק הוא צובר אוויר וזה עושה צלילים אופייניים. אבל ק שלולית רבים יזהו.

אם הילדה יודעת שהתיזוי הוא תהליך טבעי וקבוע בשבילה, אז היא צריכה להזהיר אדם מראש. אם היא היא אותה הפתעה כמו בשבילו, אז אתה לא צריך לברוח בהיסטריה בחדר האמבטיה.

כדאי להבין את השאלה, לוודא שזה באמת נוזל ברור ללא ריח אופייני, ואז, על ידי שינוי התחתונים במיטה, לחזור לעיסוק הראשי. בכל מקרה, כדאי לדעת שאין שום דבר לא טבעי ולא נעים בכך, ובוודאי שזה לא קשור עם בריחת שתן. Squirt הוא רק סוג אחר של אורגזמה נקבה, עד שנחקר זה לא מספיק, אבל זה כבר מאוד פופולרי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גמירה היא אחת מסוגי אורגזמה שכל אישה חולמת על. יתר על כן, הרשת יש מסה של פורנווליסטים, שבו הבנות הם שוב ושוב גמירה שום דבר על טבעי עבור זה. אבל מלבד הגמירה יש דרכים אחרות כדי לקבל הנאה בלתי נשכחת. אורגזמה קלקבנית היא מגניב, אבל משעמם. לכן, אתה צריך לנסות לקבל אורגזמה נרתיקית ואנאלית. זה ממש אמיתי, וכל בלוקים הם רק בראש שלך. כל מה שיצטרך הוא שותף מיומן, מוכן להתנסות, ואת מצב הרוח הנפשי שלך. באזור של איברי המין הנשי, מסה של קצות העצבים מרוכזת, הגירוי של אשר מספק אורגזמות יקרות.

Просмотров: 124 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar