11:21
צריך גבר לגנוח במהלך יחסי מין?

אנחנו נהיה כנים, למין רבים - זה בעיקר גניחות ואנחות שונות.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, קונים - חבר 'ה מצליחים, הם הם המבקשים את המראה הזוכה בחגיגה, הליכה מתחת היד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

הזדמנויות להראות את עצמן במהלך הקרבה לאדם האהוב, אבל רק בנות משמשים ב 100%, לא נבוך על ידי הקול שלהם. זה שווה לפתוח סרט פורנו אקראי ואתה לא שומע שום דבר מלבד אנחה שחקנית. אבל איפה גברים?

התוכן של המאמר

1 למה גברים גונחת די לעתים רחוקות? 2 איך לעשות בחור גניחה יותר? 3 סוגים שונים של גניחות זכר שניתן לשמוע

באופן מפתיע, החבר'ה במיטה להיות שקטים מאוד, נסו לא לעשות קולות בכלל. בואו ננסה להבין מה הסיבה וכיצד להשיג צלילים מהם, כי הרבה בנות באמת אוהב את זה.

למה גברים נאנו די לעתים נדירות?אני

למעשה, המדע עדיין לא יכול לתת תשובה מדויקת, למה גברים במהלך יחסי מין מעדיפים להיות שותקים. סביר להניח שזה תלוי באדם נפרד, אם כי בחורים רבים מעדיפים להתעצבן עליהם לאוננות את כל חייהם בשתיקה ולא יצליחו עוד. אז, מהן הסיבות לגניחות זכר נדירות הן:

קשה להתרכז

אז, ברוב ההודעות של גברים, תפקיד פעיל נדרש, במקביל לזוז, לשמור על שותף ועדיין לגנוח די קשה.

יתר על כן, גברים רבים מנסים לדחות את הרגע של זרעים, להתרכז במשהו נורא או מגעיל להאריך את האקט המיני. האם ניתן לפרסם את הצלילים בתפקיד זה?

תפיסת גבריות

לא לחשוד בתעשיית הפורנו השראה גברים לגנוח - זה הרבה נשים, הם חייבים לשתוק. רועש בחורים לא נשמע באומץ, חוץ מזה, רבים מאמינים כי האבנים הנשי של נשים הן אסתטיות ונעימות, בעוד הגבר נראה כמו העברת חיות הבר. דירות דיסקרטיות בתל אביב

חוֹסֶר נִסָיוֹן

בחורים רבים מודים שהם רוצים להתחיל לגנוח בזמן קרוב לבקשה של הבנות שלהם, אבל חוסר ניסיון ואילוצים אפילו לא נותנים להם לפתוח את הפה. פתאום הקולות לא יהיו מיניים או שותפים צוחקים? אף אחד לא רוצה לקבל חלק מתחמים חדשים.

לא רוצה לעשות את זה באמצעות כוח

עכשיו הנושא של גניחות גברים במהלך יחסי מין הוא יותר רלוונטי. בנות אפילו להקשיב במיוחד לשותפים שלהם, מצפה לפחות משהו. את snag הוא כי החבר 'ה של תחושת אשמה או שכנוע תכופים מתחילים פשוטו כמשמעו לדמות את הקולות כי הם לגמרי לא טבעי עבורם.

פשוט לא רוצה

צריך גם לא לשכוח כי ביטויים במין הם בודדים בלבד. אפילו שחקניות ב פורנו גניחה בדרכים שונות, מישהו כמעט צווח, ומישהו מושך תנועות או עכברים. עם גברים, זה גם עובד, רק קצת אהבה לשתוק ולעשות עסקים, לא מפנק.

איך לעשות בחור גניחה יותר?2

חשוב מיד להבהיר כי אי אפשר לכפות על שותף לגנוח דרך כוח, כי אתה רוצה לשמוע את זה כל כך הרבה. כל הקולות והפעולות במהלך האינטימה צריכים להיות מרצון ונעים. אז אם האיש שלך מבולבל ומסרב לגנוח, רק תנו לו לשתוק. אבל, אם לא היה אכפת לו לחקור את התגובות של הגוף שלו, אנו מציעים את הרשימה הבאה של פעולות:

דבר איתו

הדרך הקלה ביותר לפתור את הבעיה היא לדון בו ישירות, ללא השקיה ורמזים מוזרים. בכל מקרה, לכבד את ההחלטה של ​​המחצית השנייה שלך, כי גניחות במין הוא לא הדבר החשוב ביותר ואם הוא לא מסכים לנסות, שום דבר לא ישתנה.

צור סביבה מאובטחת

חבר 'ה, כמו בנות, חשוב לדעת כי במהלך תהליך אינטימי כזה הם לא נשואים ולא יוענקו על ידי כמה מתחמים חדשים. אם השותף שלך הסכים להגיע לישון, ואז לנסות ליצור את ההגדרה הנוחה ביותר עבור זה. לראות איך אתה, אתה יכול להצטרף לתהליך. רק לא יוצרים שתיקה חמורה לשמוע במדויק את קולותיו!

קח את הכל בידיים שלך

אם הבחור קשה לסחוט את עצמי אפילו קצת שירה ניכרת, ואז לנסות לקחת הכל לתוך הידיים שלך. קח את העמדה הדומיננטית ולעשות את זה כל כך נחמד שהוא לא יהיה ולבחור, אלא כדי לגנוח מן הנאה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. הזמנת יעילה יותר esquiten, אשר יקצה את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

בסוד, מאפשרים לתפקידו של הסוס.

סוגים שונים של גניחות של גברים שניתן לדעת 3

יש הרבה גברים, למעשה, גונחים, אבל זה נשמע באטיפי, כי ישנם סוגים שונים של גניחות זכר. זה יכול לקרות כי החבר שלך הוא למעשה גונח, יש לך רק רע הקשיב.

בואו נסתכל על כמה סוגים של גניחות גברים, כך שאתה יכול להבין איך הדברים:

אנחות כבדות

הם שונים מאנחות רגילות; הם צרוד, שקטים ובכמה כבוד כמעט בלתי נתפס, אבל הם סימן נאמן של תשוקה.

נשימות קשות

זה שטחי ונושם מהר מאוד במהלך יחסי מין? זה גם צורה של גניחות גברים! זה לעתים קרובות יותר מסומן על ידי אורגזמה מהירה.

שינוי ההצבעה

אם הוא מדבר אליך במהלך יחסי מין, שואל אם אתה אוהב את מה שהוא עושה ולא. ד '., תקשיב לקולו. האם טימבר השתנה? אולי הוא נעשה סיאפרל או ירד? זהו סוג אחר של "אבנים" בחורים שיחה.

מדי

אם הבחור שלך צריך יותר זמן לנשיפה, זה בגלל שהוא מתרכז לא לסיים מוקדם מדי! זה צליל סקסי שאומר לך שהוא נהנה ברצינות את התהליך.

וואו

אנו שומעים אותו בחיים רגילים, למשל, כאשר מישהו אוהב אוכל, והוא אומר "מממ", אבל זה יכול להיות בשימוש יעיל מאוד במין. צפה מאוד פופולרי בקרב גברים במהלך הקרבה.

מילים רעות

כמה בחורים נשבעים במהלך יחסי מין, וזה כשלעצמו יכול להיות מסווג כצורה של גניחה גבר. למעשה, כגון הבעת רגשות אוהב ושותפים, הכל נמצא חיובי!

הקפד לבדוק אם הבחור שלך עושה צלילים דומים מהדוגמה. אולי זה בסדר, ואתה באמת שם לב לזה. שהוא לא צועק ולא גונח את הדרך בה אתה לא אומר שהוא לא גונחת בדרכו שלו!

Просмотров: 105 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar