19:15
גירוי נקודת G בגברת: היכן למצוא אותו ואילו תנוחות לשימוש

אין תנודות ששמעו אי פעם על נקודת G: השטח המיתי, שהוא כל כך מילא גבירותי, כאשר הוא נוגע ללב. גירוי של נקודה G בגברת, כמו אנשים רבים חושבים, לפעמים יכול להוביל לשחרור של מים ערמונית, ולפעמים לא, באופן כללי, גורם כל הרגשות. כמה מידה של תחושה סקסית, זה הפך להיות תלוי בשעה של התעוררות, זמן של יום, עונה וסגנון חיים.

התוכן של המאמר

1 איך למצוא ואיפה נקודה G 2 תנוחות במין

כמה סקסולוגים מוצאים את האזור הזה כקבץ של שאריות ורקמות של רגישות גבוהה, וכפי שאנשים רבים חושבים, הנאה ארוטית, הממוקמת בנרתיק, בעוד מוסד דבש הוא סקפטי או מאה אחוז, סוף סוף להכחיש את קיומו.

איך למצוא ואיפה נקודת G___G ממוקם

כל נציג, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מגדר חלש "בנוי" זהה יחסית, אבל בשל הבדלים בין הגברות, בגיל, גנטיקה ומספר הילדים שנולדו, כמה הבדלים אנטומיים אפשריים. כל זמן יודע כי עבור גבר, זה ידוע ביסודו איך למצוא את הזין של ג 'י על ידי הגברת. ללא ספק, יש צורך להזכיר כי אזור G ממוקם לאורך הקיר העליון הפנימי של הנרתיק, אם הגברת היא כמו לשקר על הגב, זה בערך 6-8 ס"מ פנימה ממש מתחת לשופכה.

המיקום של האזור הארוגני גם עושה את זיהוי המקום עם אצבעותיהם קשה, שכן זווית הבדיקה העצמית היא למעשה הפוך.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים לכך שבתור את Esquiten רק רק ללוות את הלקוח באירוע, שומר על השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

קשה, אבל לא בלתי מעשי, אתה צריך מלאי רק סבלנות עצומה. זה צריך להיות רגוע, לשכב על הגב או להישען על הגב של הכיסא, לדחוף את הרגליים להתכופף בברכיים, הנרתיק היה חייב להיות פתוח ונגיש. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

כף יד כדי להכניס שתי אצבעות בפנים, לחיצה על הטיפים שלהם למרכז הקיר העליון. יש צורך להוסיף ספוגי, מקומט מעט, כמו אנשים רבים חושבים, את האזור המצולע דומה החיך, החלק הגבוה ביותר של הפה. אולי העובדה שבכמה דקות לא, באופן כללי, תושג על ידי כל תוצאה, זה צריך להיות משתקף על משהו סקס. ללא סוד אחד, העובדה כי נקודה G מלא נוזל, אשר יהיה להתנפח אותו ולהיות יותר.

בעת פזמון שותף, למצוא אזור זה יהיה הרבה יותר קל. לא משנה כמה מוזר, אבל החיפוש אחר הנקודה G שואל פיקוד עבודה ותקשורת. ראשית, תן לו להיזהר, זה היה, זה יביא אחד או שניים אצבעות לתוך הנרתיק, ולאחר מכן בעדינות כפי שהוא ירגיש את הקיר העליון. כולם יודעים כי טיפ קטן - אתה צריך לנסות לגעת בטבור מבפנים. זה יהיה רע אם לא נציין כי האיש צריך לחוש את ההבדל ברקמות שמסביב. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הנקודה G יכול להרגיש את האלסטי ביותר או מרקם ביותר מאשר איך אנשים משמשים להביע את שאר הנרתיק.

ו, באופן טבעי, לא סוף סוף אתה צריך לשכוח לשמור על משוב עם השותף שלך, במיוחד אם הוא הגיע לפרווה בחיפוש. זה לא סוד לשום דבר. זכור כי יותר הגברת מתרגשת, חזק יותר אזור G הוא מכובד, להקל על החיפוש. איך הוא מגיע לעניין, אתה יכול לבקש ממנו להתנער, כפי שהיינו מדברים, מעגלים איטיים, עדינים.

כדאי לחוות כמה מאיתנו כל הזמן אומר, ליטופים שונים, כגון שמונה, או, כפי שאנו מדברים כל הזמן, את הרצף המהיר של דחפים. G נקודה יכול לעמוד בלחץ עצום, אז אל תפחד לפגוע יותר.

מקצועי apcrates רוצה לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק זה בדרך כלל לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

מאז אזור זה הוא כל כך קרוב לשופכה, לגעת בו לעתים קרובות רק גורם לתחושה של תשוקה חירום, לשים את זה קצת, לקלף. אין צורך לרוץ לשירותים, זוהי אזעקה שווא. אחרי כמה שניות, הרצון הזה, כפי שהוא עשוי להיות, ואת הגברת, סביר להניח, יתחילו לבדוק את הפריחה, את ההרגשה צלוי כי הופך להיות הכי אינטנסיבי יותר.

תנוחות ב sexi

נקודת אדים G גבירותיי, באופן כללי, מתרחשת בתפקידים סקסיים מסוימים:

סגנון כלב. אולי את המיקום הטוב ביותר להיכנס G. חבר של שותף הוא טבעי נוטה מעט למטה, ובסופו של דבר הוא סוף סוף נוגע ישירות בתחום זה. תנוחה כזו נראה שיש כמה אפשרויות: אתה יכול לשים כמה כריות מתחת לברכיים, לדחוף את הרגליים נוספות או למשוך אותם קרוב יותר זה לזה, או שאתה יכול לכרוע על המיטה כאשר אדם יהיה לעמוד מאחור. כמו כן, כדי לשנות את הפינה של החדירה, מותר להתאים את עמדת הידיים: למקם אותם קרוב יותר או רחוק מהרגליים או ללוש אותו כדי לנסות ליפול על האמה. רוכב. כמו הגברת מלמעלה יכולה לשלוט על הזווית, מהירות ועומק החדירה. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאתה יכול להתנסות עם החיפוש אחר זווית: כאשר השותף הוא קצת רק נשענת לאחור או, כאשר אדם נשען בחזרה לראש המיטה, הזין שלו מונע באופן טבעי על הקיר העליון של הנרתיק , ואפילו המגע הקטן ביותר עשוי פשוט להוציא נקודה G. כף הרגל. תנוחות מיסיונריות הן העובדה שהשותף חייב לשבת על ברכיו, והשותף לסירוגין להרים את רגליו ולשים את הקרסול על כתפיו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העמדה הזאת הופך להיות באמת את החדירה העמוקה ביותר, מסיבית. בהתאם לגוף, אתה יכול לחוות לעטוף את הרגליים סביב מותניו או לשים רגל אחת על הכתף, והשני על המיטה.

אין נמס משותף ראשון, לפיה הוא מושג אוֹרגַזמָה. כדי לעורר את נקודת G בגברת בדרך כלל לעשות שילוב של מאמץ. מציאת מה פשוט עובד בשבילך, אולי לקחת קצת זמן, אז לקחת סבלנות. לימוד הגוף שלך ההעדפות שלך הן צעד טוב שיש לך מאושר, בטוח ונעים, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיים סקסי.

Просмотров: 390 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar