15:40
לא רק ריקוד: מה רווחים חשפנית

אם אתה זוכר את הזמנים כאשר סטריפטיז נולד, ולהשוות עם המציאות המודרנית, יהיה ברור כי אמנות של ריקוד ארוטי כבר לא היה לפני כן. ברגע שהחרט נחשב לאמן, במשימתו זה היה משהו - לבצע על הבמה. לאט לאט, מעגל האחריות החלה להתרחב והבנות החלו לעשות במועדון כמעט הכל: לבדר אורחים, להגדיל את היקף המכירות המשקה בבר, לספק שירותים נוספים. במאמר, לשקול מה הרקדנים להרוויח כסף בברים מודרניים.

פרסום וקידום

במועדוני רצועה רוסית, זה רק לעתים נדירות, אבל בחו"ל, במיוחד בתאילנד וסין, רקדנים חובות כוללים משיכת אורחים להקים. העבודה מתחילה במהלך היום, 3-4 שעות לפני הפתיחה של המועדון. בנות להתלבש עם שמלה סקסית פליירים לשלוח לכביש. יש להפיץ חוברות פרסום עובר על ידי גברים. זה לא אסור לפלרטט ולפלרטט עם מבקרים פוטנציאליים. עבור עבודה זו, בנות לקבל תשלום, כמו גם רווחים על שינוי.

"הֲדָחָה"

על פי הכללים של מועדון רצועה, לאורח יש את הזכות לשחרר את הרקדן מהעבודה לבלות איתה אל השולחן. על חשפנות סלנג, זה נקרא "פיטורים". כמובן, על היכולת לשוחח עם בחורה, אדם צריך לשלם. לעתים קרובות יותר, התמחור מתוארך לדקות: 10, 15 או 30 דקות. במפעלים מסוימים, האורח מורשה "לדחות" את הרקדן מיד במשך שעה. מעניין לציין כי בשלב זה חשפנית יכול גם להרוויח את הצריכה נוספת. עבור האיש הורה משקאות ומנות ילדה תקבלו אחוז מסוים.

צְרִיכָה

עדיין חשפנות לעזור להקים סרגל כדי להגדיל את המכירות. תהליך זה נקרא הצריכה. הבנות צריכות לשים אדם לעצמם כדי להזמין את זה בשבילך כל משקה או שטוח מהתפריט. מכל עמדה, רקדנית מקבל 20 עד 30%.

הצריכה מתרחשת:

  • פָּעִיל. במקרה זה, אותן בנות ללכת לחדר, המציעים אורחים לבלות איתם זמן.
  • פַּסִיבִי. ספוטים בלוחות הציעו למנהל. הבנות לא היו הזכות להציע את שירותיהם.
  • עבור בחור, בדף נפרד נוצר בדרך כלל בתפריט, זה נקרא "קוקטייל עבור רקדנים". טריק מחובר לזה. העובדה היא כי תחת הדחף של הבנות משקאות אלכוהוליים לשאת מיצי פירות, אבל גבר משלם עבור קוקטייל שלם. כן, יש הונאה קטנה, אבל זה נעשה אז כי חשפנות לא לאכול, כי הם צריכים לרקוד על הבמה. אורחים רבים מודעים לשבב כזה ולהגיב בשלווה, הם מבינים כי הם משלמים לא לשתות, כלומר, על ההזדמנות לתקשר עם ילדה נהדרת.

    ריקוד מיוחד

    על מנת לאורחים לשקול חשפנות, הם יכולים להזמין סוגים שונים של ריקודים. הנפוץ ביותר הוא ריקוד השולחן (על השולחן), ריקוד הברכיים (כורע לאדם), ריקוד בטן (ריקוד בטן), בר ריקוד (ריקוד על הבר). יתר על כן, יש עדיין פרטי. עבור כל הרקדנים האלה לקבל כסף. במקרים מסוימים, המוסד משאיר את כל הרווחים של חשפנית, ולפעמים לוקח 50%.

    Vakhanalia ב VIP חדרים

    מה זה הכי רציני... אובייקטים עבור הנכס...

    ישנם ברים מיוחדים בברים, שם חשפנות פרטיות רוקדות. זה נעשה כדי לנחם אורחים, כך שהם יכולים להירגע וליהנות. ריקודים פרטיים משולמים בשיעור נפרד, אבל הרווחים ילדה מחולקים לעתים קרובות יותר לחצי עם המועדון.

    עם זאת, בחדרי סמנכ"ל הם עשויים להתרחש. לפעמים המוסד מציע לאורחים ושירותים נוספים נוספים: עיסויים, תקשורת עם רקדנית עם שמפניה ופירות, הצג בבריכה. הכל תלוי ביצירתיות ודמיון של PR המקומי. כמובן, עבור כל הרקדנים לקבל כסף נוסף.

    אה, זה התפריט המשוגע ..

    זה שבב של ברים פס. עבור אורחי בידור, תפריט מיוחד הומצא עם עמדות חריגות. לדוגמה, אורח יכול לשתות טקילה סקוט לאכול מלח ישירות מן החזה חשפנית או ליהנות קרם רכוב על ידי הגוף העירום שלו. רשימת השירותים הנוספים היא די יוצא דופן ואפילו כיף: משחק עם רקדנית בכרטיס הפשטה, אומנות הגוף או bdsm. חשפנית מקבלת מחצית הסכום שצוין בתפריט המטורף.

    עוזרי האנגרי

    נרגילה עשן הפך פופולרי מאוד בקרב נציגי מין חזק, ולאחר מכן סטרפנים מיהר לסיים את השירות הזה ברשימת המחירים. גברים אוהבים שיש להם את ההזדמנות לשתות משהו בו-זמנית לעשן וליהנות ריקודי חול יוֹפִי. האורחים יכולים להזמין להסרה רגילה של נרגילה או "ארוטי". במקרה השני, חשפנית ייקח מכשיר והחליק ריקוד אישי קטן ליד השולחן. זה הגיוני כי האפשרות השנייה תהיה יקרה יותר, שכן הילדה צריכה גם לקבל את אחוז המאמץ שלו.

    עבודה על הכביש

    בנוסף לעבודה במועדון, חשפניות לעבוד בחגיגות, חברות, בנים. בדרך כלל, הם עוסקים בסוף השבוע ובערב אחד כמה מפעלים יכולים לבקר. אנו משאירים לעתים קרובות מאוד מהצוות, הרווחים מחולקים באותה דרך. אם היישום מארגן מועדון רצועה, אז הוא ייקח את אחוז שלו.

    אימון פס עתידי

    רקדנים מנוסים מוכנים לחלוק את הידע שלהם עם חשפנות מתחילים, אבל לא חופשי. בנות רבות מארגנות את קורסי ההדרכה של המחבר ובזמן הפנוי שלהם הם מסייעים לאלה שרוצים להבין את האמנות של ריקוד ארוטי ופסים פלסטיקים. יש קורסים נפרדים על הטריקים על הפילון. אתה יכול גם לבקש חשפנית לתת כמה שיעורים בודדים.

    הפגנה ארוטית אישית

    לפעמים הבנות הולכים לצוות הריקודים ורוצים את המופע שבו הם ביקרו על ידי מועדונים. כרטיסים לאירוע כזה נמכרו. המוסד רק יטפל במתן מקום לדבר, וכל שאר הבנות לוקחות. זוהי הכנסה טובה מאוד, אבל הבריאה של המופע שלך דורש השקעה וזמן.

    חשפנות היא רשימה מרשימה למדי של חובות ודרכים. זה לא הכרחי לשים לב לכל אחד ומיד, עדיף לבחור כמה כיוונים קדמיים להרוויח כסף על זה. ישנן אפשרויות רבות, ולכן יש צורך להתמקד במה שהוא הטוב ביותר, ואת שאר החובות לתת זמן ככל האפשר. דירות דיסקרטיות במרכז

    Просмотров: 128 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar