02:08
להקת ריקוד מרגרה

הקהל שלנו הוא הכנס השנתי הרביעי של נשים אסייתיות בעסקים, שבו נהיה בביתן Westside https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בגבעתיים/

להקת מרגרה, שהוקמה ב-1985 על ידי לוריס מרגרטה אנדיי, מתמחה בריקודים מתרבות החצר האינדונזית. מוקדש לשימור וביצוע ריקודים באלינזיים ואינדונזיים מסורתיים ממגרשים בכל רחבי אינדונזיה ומדינות אחרות בדרום מזרח אסיה, המשימה של החברה שלנו היא לשתף את המנהגים התרבותיים המסורתיים הללו ואת מה שהם מייצגים.

להקת המחול מרגרה יצרה סט ייחודי משלהם של סגנונות לבוש נפרדים מסגנון הביצועים שלהם. הם שואפים להראות שהם הרחבה של תרבות החצר האינדונזית מבלי לשכפל סגנונות לבוש או טקסים שמושרשים בחצרות המלוכה.

מרגרה היא להקת מחול אמנותית שנוסדה בשנת 1991. היא מורכבת מ-160 נשים מכל תחומי החיים, כולל עובדי מדינה, עקרות בית ונשות עסקים.

קבוצה זו נקראת על שם מייסדתם, מרגרה סוטופה. מרגרה הקימה את הלהקה לאחר שקיבלה השראה מקבוצת זונות מדיניות שהתרגלו בפומבי.

ההופעה הבולטת ביותר של מרגרה הייתה במהלך פתיחת פסטיבל KL 2012 בקואלה לומפור וב-Ujong Ageng Under Tanah Abang בתיאטרון ג'קרטה פלאזה 2013.

מרגרה היא להקת מחול ירושלמית שנוסדה בשנת 1935 על ידי נפתלי מרגרה ויעקב רומא.

הקבוצה מתמקדת במורשת המחול התימני תוך יצירת ריקודים חדשים ומקוריים.

לקבוצה מיוחסת תנופה לתנועת ריקודי העם הישראלית, כמו גם הקמת קסבות עכשוויות - מועדוני לילה עם ריקודי עם - בתל אביב. אמרו כי מרגרה מחוללת מהפכה באופנה הישראלית המודרנית באמצעות השילוב של מכנסי הרמון, תלבושות צמודות וכיפות/כיפות סרוגות, ומביאה את מסורות הבגדים התימניות לבתים היהודיים.[5] https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-בחולון/

בשנת 2005 פתחה מרגרה מרכז לאמנות טקסטיל במוצב במירון המאוכלס ברובו בפליטים סורים מרמת הגולן המלמדים אריגה מסורתית.

מרגרה שואפת תמיד למעורבות קהילתית על ידי תכנות קבוצות נוער מקומיות, אגודות אמנות, מוסדות לאומיים לאמנות פלסטית ותיאטרון לפעילויות לפני תחילת ההפקות.[4]

מרגרה הופיעה בפסטיבל פרינג' באדינבורו מאז 2008, שם ציין מבקר אחד

להקת המחול מרגרה היא ארגון ריקוד ללא מטרות רווח בעל הערכה בינלאומית שהוקמה בשנת 2008 על ידי דיאנה אמטוני.

צוות מרגרה כולל חברים מוכשרים, חרוצים ומסורים המעמידים את מומחיותם לרשות הרקדנים באמצעות ההוראה, הייעוץ והניהול שלהם. מוטלת עליהם האחריות לתמוך בשישה שלבים של התפתחות אמנותית על ידי עיסוק בטכנולוגיות, תוכניות חדשות, חומרי לימוד, שיתופי פעולה ושותפויות התורמים לקידום ארגון חינוך לאמנויות בינלאומי חדשני זה במרדף אחר עבודתו מונעת המשימה למען הנוער הנפאלי.

כותבת תורמת: דיאנה אמטוני

תפקידם של כותבי בינה מלאכותית: אין

להקת המחול מרגרה נוסדה בשנת 1994 על ידי פמלה ואיימן מרגרה, שהיו אז רקדנים, כוריאוגרפים ויהודי אתיופיה. בראיון ל-CHIC DC ב-1998, שיתפה יסמין נאסיר כיצד קרה ששני המהגרים האתיופים היו "מאהבים זה בזה בטירוף" והחליטו להגיע לארצות הברית

מרגרה הוא ריקוד עם מסורתי. אנשים מבדרים את הקהל בכישוריהם ובתלבושות האסתטיות שהיו שייכים באופן מסורתי לעידן אחר.

קבוצת מרגרה מדגישה את המגוון התרבותי והמוזיקה של ולנסיה שכן לפני מאות שנים היא נוצרה בלה ווידו בטרמסה, ליד העיירה מסלוקה. הפופולריות של ריקוד הפולקלור הזה עוזרת לבנות מאפיינים כמו אחדות, תקווה ודו-קיום חברתי בוולנסיה.

להקת ריקוד מרגרה היא להקת מחול פופולרית מאוד המבצעת ריקודים מרחבי העולם, שמקורה ב-La Widue בטרמסה ליד העיירה מסלוקה לפני למעלה משלוש מאות שנים. מכיוון שקבוצה זו מדגישה להציג את המורשת התרבותית הבלתי מוחשית של ולנסיה על ידי הדגשת האיכויות המוזיקליות והתלבושות העשירות שלה, היא גם מדגישה ערכים חשובים כמו אחדות, שיתוף פעולה, תקווה ולכידות חברתית שלעתים קרובות מתעלמים מהם בימים אלה. ריקוד הפולקלור הזה מספר כל כך הרבה סיפורים על רגשות מבלי שנאמרו מילים.

Просмотров: 68 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar