15:40
שאלה שנוי במחלוקת מאוד: האם אונניזם אפשרי בנוכחות איך רובנו רגילים לדבר, שותף מתמיד?

אוננות מתאימה בזוגות? שאלה זו מוקסמת כמעט בכל אחד, ובאישיות - המין הנשי. ואכן, מטפלים למין יש לעיתים קרובות להתמודד עם הגברות שהיו מבולבלות, לאחר שלמדו כי הגברים שלהם אונסטים.

התוכן של המאמר

1 שלושה מחנות ORIGN 2 מחקרים בדרום אמריקה. כמה בחורים לא אכפת לך שים את אונניזם? 3 נתונים באמצע איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הנשים 4 מעט על פורנו

בכמה גרסאות, גברים עצמם מדברים על זה. בשאר - בנות לשאול איך אנשים התרגלו להביע, שאלה כזאת באמת, וגבר עונה: "הממ, טוב, כן, אני עושה את זה. ומה?-. מעת לעת, הגברות למצוא ג 'ל סיכה לא על המקום או לזהות גרביים עם זרע מיובש.

אמנם יש צורך לתת את הדיכוי: מעת לעת C, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, דומה כלול גברים בפנים. הם באים לפאניקה כאשר הם מוצאים בסוד לוקר עם webrap פינק קטן משלו. "יש לה שיתוף, כמו שאנשים התרגלו לסובלנות, אני לא כמו?"הנה מחשבה שלא נותנת להם מנוחה.

מחנה טרי דעות

על חשבון זה באמצע נציגי שני המינים יש שלושה יִצוּג.

אונניזם אינו רע לאנשים בודדים. אבל כאשר אנו נכנסים לשותפות מקרים, אז חייב לספק את כל הצרכים המיניים של כל חבר. ואפילו לא צריך להגיד את זה כי אוננות הופכת לא מהימנה. Mastanism שווה לבגידה. הימנע מנישואין בלבד צורה מותרת של סקס היא קרבה לשותפים. כל שאר - פעמיים והלך. פורנו הוא מגעיל. Onanism בעת צפייה בפורנו - יותר רוב הגועל. אין זה סביר כי אתה יכול להמשיך עם שותף, ללמוד עליו דוֹמֶה.

מה שלא יהיה, יהיו, הם אמרו את המורדות של השותף שלהם בחטא gravitant אונניזם, אתה יכול סוף סוף להכריז דבר אחד: זה לא מוסיף אותם שמחה. מה עדיין על מאוד עֵסֶק? הוא אוננות מותר במערכות יחסים? או שלא?

סקסולוגים מאמינים כי אונניזם הוא סוג של בסיסי מאן סקס. ואכן, אפילו ילדים עוסקים בבדיקה עצמית, וכשהם לגעת איברי המין שלך, הם מרגישים הנאה. חייב לומר מה אנשים המשך לעשות זאת לאורך כל החיים. באופן טבעי, סקס עם שותף מביא הרבה הנאה. אבל בשביל מה לחזור היכולת, בסופו של דבר, תהנה?

אוננות, סקס שותף - אלה שתי צורות של 1 ו של אותו תהליך. אבל הם, זה הפך, שונה ביני מדבר כל הזמן.

מקצועי מסלמה רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. אבל זה כבר לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

באשר חד מיניים, ואז כאן אנחנו יכולים רק בבקשה לעצמך. בשותפות אנחנו צריכים לספק הנאה ועוד. גם מה לומר חששות זה חלק שלנו Sexapillary, יש הרבה היבטים: יש צורך לדון עם שותף את תדירות הקרבה, האינדיבידואליות של הקדמה או תנוחות, וכך רחוק יותר. מה, לשים את זה בעדינות, נוגע לאונליזם - הכל הרבה יותר קל כאן.

יש אנשים משוכנעים כי בזוג אנשים המסוגלים לספק את כל הצרכים המיניים חברים חבר. אבל גם אם שלך השותף הוא מאהב איכותי, כמה צרכים ניתן להחמיץ. רוב האנשים - הן גברים והן נשים - ההזדמנות נדרשת הערכה עצמית של צרכי המין שלהם.

מחקר דרום אמריקאי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב איזה סוג של בחורים לא אכפת שים את אונניזם?2

אגב, מדענים מאמינים כי גברים מאוננים לעתים קרובות יותר מאשר נשים. חוקרים של מכון אינדיאנה ראיינו 5865 אמריקאים ב גיל 14 עד 94 שנים (2936 בחורים ו 2924 גבירותיי). זה מה שהיה היחס הסטטיסטי של אוננות בגילאים שונים.

מספר החבר 'ה שלפחות פעם אחת סוף סוף עוסקים אוננות ב הקורס של החודש הקודם, כגון: נערות ליווי בחיפה

14-15 שנים: 43% 16-17 שנים: 58% 18-19 שנים: 61% 20-24 שנים: 63% 25-29 שנים: 69% 30-39 שנים: 66% 40-49 שנים: 60% 50-59 שנים: 56% 60-69 שנים: 42% 70 + שנים: 28%

אטאק, בן 16 עד 59, רוב המחצית של המשיבים חבר'ה הודו כי הם עוסקים אוננות לא פחות מ 1 פעמים בחודש. מדענים לרמוז כי התדירות בפועל רק עשוי להיות גבוה יותר.

נתונים באמצע איך אנחנו כל הזמן מדברים עם השאלות שנסקרו 3

אבל מהו הנתונים הסטטיסטיים באמצע הגברת:

14-15 שנים: 24% 16-17 שנים: 26% 18-19 שנים: 26% 20-24 שנים: 44% 25-29 שנים: 52% 30-39 שנים: 39% 40-49 שנים: 39% 50-59 שנים: 28% 60-69 שנים: 22% 70 + שנים: 12%

שוב, המיקום השעשע של הדברים הוא קרוב לוודאי מעט שונה מנתונים שנרכשו רשמית. במקביל, כפי שאנו מבטאים, מדענים מרמזים על הבנות עשוי לעוות במכוון מידע: אותה גברת נדירה, לבסוף, תוכל ללמד על מה הוא גם עוסקת אוננות 5 פעמים ביום - המוניטין הוא יקר מאשר המדע.

תוצאות אלה, אבל, הם עולים בקנה אחד עם מחקרים אחרים, שבו הוא לדבר הוא ציין, כמו רבים באים לידי ביטוי, את השכיחות הגדולה של אוננות באמצע החבר 'ה.

העובדה היא שהליבידו מגורה על ידי הורמוני מין זכריים - טסטוסטרון בחורים ובגברות של אנדרוגן. סאות ומבהירה את הרצון המיני העמיד ביותר לקומה החזקה, אשר, זה הפך, כוחות גברים לפגוש את עצמם ללא עזרה של אחרים.

מעט על פורנו 4

באופן מסורתי צופה קטעי וידאו מרגש במידה רבה יותר נידון ספציפי את הנשים. גברים הם ללא ספק נאמנות נוטה לצפות פורנו. הבעיה היא כי עבור רצפה רבת עוצמה, כפי שהיינו מדברים, הבסיס של ההתרגשות הוא איך אנחנו מביעים, סקסי פנטזיה. תמונות משפחתיות בשלב מסוים הם סוף סוף, אשר, וזה הופך להיות לאלץ חבר 'ה, בסופו של דבר, למצוא משהו חדש.

באופן כללי, המודעות לעובדה זו אינה בפרט, בסופו של דבר, הנשים נהנות, אשר, באופן כללי, להרגיש את חוסר מין בשל המחויבות של השותפים שלהם לפורנו. מעת לעת, זוגות כאלה יכולים גם להגיע למערכת היחסים כדי לשבור.

מהו הגיוני - אחרי הכל, סקס חשוב למין יפה. אין ספק, ראוי להזכיר כי החוקרים עושים מסקנה אחת: להיות מו"מ ביסודו ביסודו של עצמם, ולהיות מסוגל, בסופו של דבר, למצוא פשרה, הצרכים המוצלחים מצטט של כל שותפים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כל 10 שנים יודע את זה. אני חייב לומר שאנחנו יכולים לפתור קשיים בחיי סקסי.

הכל תלוי בתדירות של אוננות.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא בהכרח משהו, עם חרפה, זה מה שיש לשתוק. אבל כאן מבינים מעטים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

כן, אוננות אפשרית אפילו עם נוכחות של שותף מין ללא שינוי. ואת שביעות רצון עצמית ביחסים לא אומר בכלל שאנשים לא מתאים אחד לשני. זה הכרחי עבור הנסיבות סוף סוף להיות מוגדר - מ קדום לרצון לבסוף לקבל אורגזמה במהירות וללא מוגזם "טלוויזיות". אז, אם אתה פתאום תפס את הנפש התאומה אחרי אוננות, לא ממהר לארגן היסטריה. זה יהיה רע אם לא נציין את העובדה כי השותף חסר. אתה יכול לקחת, בסופו של דבר, להצטרף אליו! אוננות לעצמך או לחבר של חבר - זה יעזור, זה הפך, לגדל אמון בינך, להיפטר המתח ופשוט תשנה.

Просмотров: 128 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar