13:02
?סודות של הגברות בשמחה: תשעה דברים שהם נשים, בסופו של דבר, אהבה במין

אֵיך גבירותיי מגלות, לשים את זה בעדינות, את התשובה לשאלה כי גברים מעריץ במין וגברים אנחנו תמיד מנסים להבין את הסודות גברת הנאה. וזה, באופן טבעי, הוא מאוד ביסודו: סקס תענוג הוא רעיון מותנה מאוד לא קבוע כי זה אז מנער את החבר'ה.

התוכן של המאמר

1 גניחות 2 השם שלך 3 נשיקות 4 משחקים עם שיער 5 ידיים 6 פרלוד 7 זמן 8 9 קומפוזיציות

לעתים קרובות הגברות עצמן אינן יודעות מה הן. יש צורך להדגיש כי כמעט כולם צמודים ונסגרו אינטימיים אז על השאלה על מה, באופן כללי, נותן להם הנאה, כלים ואומללות שהם הדבר העיקרי שהאיש היה מרוצה.

פְּתִיל יותר, יש נתונים סטטיסטיים שגם קובע כי החלק הגדול של הגברות במין אוהב בערך אותו דבר. ואם אדם הוא "מזל" לישון, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגברת, אשר ביישן או לאירס לא יודע את הגוף ואת גופו, אז הוא יכול להיות כל כך לדבר איתה את Discoverer לעולם של סקס טוב אמיתי לחשוף את הגברת של סודות ההנאה שלה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

גונים

גבירותיי מעריץ את האוזניים, וזה גם נוגע למין. יש צורך להדגיש כי נשים תלויה במידה רבה על העובדה שהיא יכולה לשמוע איך גבר מצוין איתה, ולכן נשימה כבדה רם וגניחות יהיה כל הזמן להיות ענק פלוס. איך זה לא היה מוזר, אבל לא לספור את זה הוא trite מאוד נוח.

ליישם את החלומות שלך בישראל רק כאשר אתה ילדה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר להרוויח חודש מ -5,000 דולר.

אחרי הכל, איך, אם לא דרך הקולות, הגברת מבינה שהיא כולו, באופן כללי, עושה נכון?

EMA2 שלו

זֶה אולי בסופו של דבר, נראה מוזר, אבל, כמו המוסד, כמה בנות בדיוק כמוה, כאשר במהלך סקס השם שלהם בשם. באופן כללי, זה לא כל כך קשה לחשוב על למה זה נחמד: אני שומעת את צליל השם שלך, היא בטח יודעת שאדם ברגע זה חושב רק עליה. לכן כאן העיקר הוא מאוד שם המקרה לא לְבַלבֵּל.

נשיקות 3

שם לא רק בצוואר, בטן ובמקומות אחרים שיכולים לקבל גברים ספוגים שובבים. עבור הגברת, נשיקות בספוגים חשובים ביותר. באותו זמן כך כמה מהם רואים את זה כמעט את הטוב ביותר בכל אוהב. עבור הגברת, נשיקה בספוג, לבסוף, הבעלים של הילה מיוחדת של אינטימיות: זה מעשה רכות, אהבה ומיזוג אופייני, שבו אנשים רבים באים לידי ביטוי, אלגנטי מאשר חבר של סרטן כאן.

משחקי שיער 4

חלק ראשה, מדמיע את שערה וכמה מתנודד מתמיד אגרוף גדילים במהלך משחקים מיניים - כל אלה נשים פשוט אהבה. שיער באופן כללי, זה חלק עקרוני מאוד של הגוף הנשי, ו, לשים את זה בעדינות, זה נוגע לזה לא רק רֹאשׁ. כל הגוף האנושי מכוסה בשיער מיוגה, ומגע איתם מלטף מסודר מאוד, שהוא יותר כמו טיק - הוא עבור גבירותיי הם חסויים מאוד ומרגש חלק של סקס.

Hand5

נשים מעריץ, בסופו של דבר, מרגיש קשר מתמיד. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי סקס עבורם הוא אירוע קיצוני "נוגע ללב", כי עבור אדם זה ביסודו של דבר כדי לדבר כדי לזכור כי הידיים חייבת כל הזמן להיות בדרך כלשהי עליה. אתה צריך ללטף את רגליה, בבקשה חזה, בלהט לסחוט את הישבן - באופן כללי, לעשות כל מה שהוא כמו ורדים ובמהלך ההקדמה.

PRELUDE 6

דרך אגב, על פרלודים. יותר מרגש עבור הגברת, כי יחסי מין אשר דקדקנה שלה "מוּכָן". התרגשות נקבה - הדבר הוא מאוד כמו שרובנו רגילים לדבר, לא קבוע תלוי כמעט כל הסיבות מאז יום היום ומסתיימת במחזור שלה. זה למה לעתים קרובות הגברת סוף סוף לוקח הרבה זמן כדי לבשל את הגוף שלך כדי coitia.

אַקדָם אתה יכול סוף סוף להתחיל זמן רב לפני המין עצמו: מלטף גם מנשק אותה קפה הבוקר שתף פנטזיות במהלך היום. ובמהלך המין זה שווה סוף סוף להשתמש איך כולם אומרים, חומר סיכה: מעת לעת ההתרגשות, גם אם הוא נמצא בראש, אינו מתבטא במלואו ברמה הפיזית. אז סידר את גופם.

זמן

בניגוד ל תפיסות מוטעות, כמעט כל הנשים לא מעריץ סקס ארוך. בגלל זה הכל רגליים של גברים שהוא יכול להיות מאוד עולה דוגמאות למתוח סקס במשך זמן רב יותר - לא יותר ממה שלא ברור למי ולמה שהטיל אימה. לכן, יש צורך לסיים לנכון, גם אם זה עדיין לא, באופן כללי, סיימתי. זה בקושי מתברר, אם כמות עצומה של זמן, היא עדיין לא הגיעה אוֹרגַזמָה.

רוסית שאינם פנסים ו פגמים מידע נזרע תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, פגום, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

זה יכול להיות מוחזר קצת מאוחר יותר כאשר שניהם יהיה קצת מנוחה.

LETS8

פָּנִים באופן עקרוני בכל החושים: זהו קשר עם העיניים, ונשיקות, ובפצדה הבעת פנים. אדם לא צריך גם לשכוח שהוא קשוב לו נראה, בדיוק כמו שהוא אוהב, לשים את זה בעדינות, להסתכל על השותף.

אבל עדיין זמן ביסודו לגעת בפנים: מחליקים את ידיו ומכסים בנשיקות. כמה נשים סוף סוף אוהב כאשר הפנים שלהם לשים בכף - זה כוחות זה כדי לחוש את עצמם חלשים יותר וברוכים הבאים.

קומפוזיציה 9

לְקַשֵׁט המפשעה שלה ומיד למצוץ את אצבעה על ידה, מספקים אוראלי תענוג ותנועות רחבות כדי להחליק את רגליה - באמת מיומן אדם שזוכר שמין הוא על קשר מתמיד. לֹא לדון רק על פעולה אחת, לכבוש דמיון ופה, וחבר, וידיים - זה לא רק נחמד, ואולי זה הפך, לעשות כמה רפלקס מותנה. כולם יודעים את זה למשל, ב בפעם הבאה גבר פשוט מנשק את האצבע שלה, זה בהחלט יחווה אור לסרטן מתח, כפי שהוא יחבר את הנשיקה הזאת עם ליטוף של משהו ביותר אִינטִימִי.

הסוד של מה שהגברת במין היא פשוטה מאוד - חוויות, וכפי שכולם אומרים, הרבה פרקטיקות. רק על ידי דוגמאות, שגיאות ואיחוד ניתן למצוא מה באמת מתן במין.

Просмотров: 4505 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar