מה זה אומר להיות נכס או פסיבי במערכות יחסים? אם אתה חושב כי כל המלח בפעילות גופנית, אז השקפת העולם היא שגויה חלקית. בואו ננסה להבין את אלה 2 קטגוריות ולברר מה שלטים לאפיין אחריות מכל הצדדים של החזית האהבה.

התוכן של המאמר

1 קונספט של נכס וחבות 2 איך להבין שאתה פסיבי?

מושגים נכסים וחבות

על מנת ליצור הגדרות ברורות של הגדרות, אני אצטט מספר קריטריונים המציגים את פעילות השותפים ביחסים.

מִין

בואו נתחיל עם הכדור האינטימי. משחק תפקידים, מחייב, צפייה שיתופית פורנו: דרך כה שקטה לא צפויה להציע. אחרי הכל, כל מה שחובר מעבר לתנוחות מיסיונרית נחשב סטייה מחמירה. אבל זה לא השורש.

תקופתיים "Molchanka" במין או עושה אהבה בלי תשוקה יש השפעה שלילית מאוד על פעילות סקסית. מה זה מוביל? סינתזה של הורמונים של שמחה ועונג יורדות, ומין חדל להגיע לנורמה בדינמיקה. חוסר האיזון בעבודתם של האנדוקרינית והמינית, בתורו, מעורר את התפתחות הפתולוגיות האורגיו ... Читать дальше »

Просмотров: 615 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

גברים יכולים להיות בעיות שונות הקשורות חיי מין. חבר לא יכול לקום בכלל או לקום מיד ליפול, או אדם יכול להיות מהיר מדי לחוות אורגזמה, או לא לבדוק את זה בכלל. כולל בעיה עשויה להתעורר כאשר חבר נופל פשוטו כמשמעו במהלך יחסי מין. כל זה - ביטויים של תפקוד לקוי של זיקפה. מתוך מאמר זה, תוכלו לגלות אשר זה יכול להיות גורם, ועם איך להתמודד עם זה.

התוכן של המאמר

1 סיבות מדוע חבר עשוי ליפול במהלך יחסי מין 2 מה לעשות?

גורם מדוע חבר עשוי ליפול במהלך sexi

ראשית - סיבה פשוטה: משהו מוסח לך. לדוגמה, נערה עירומה לא היתה בדיוק כפי שציפית - למשל, יש לה צלקת, או שומות גדולות, או שהיא לא מנידה במקומות הנכונים.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. שוב ושוב, קונים - צעירים משגשגים שרוצים לנצח במבט לפגישה, ללכת ישירות מתחת לגברת בהירה. הרווחים הזו מספיק כדי להבטיח לחלוטין ... Читать дальше »
Просмотров: 442 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)