ראייה מאופקת יותר של הוויכוח על ממסדים כאלה [מועדוני חשפנות] היא הביקורת הפמיניסטית: מועדוני חשפנות נשים הם נצלנים, שכן הם מערערים נשים ומעודדים פיחות, וכן מציעים במה להכנעת נשים.

ב-9 ביוני, 49 סנאטורים הצביעו בעד S. 2590 - די והותר כדי לבטל את הווטו של אובמה מאוקטובר האחרון - ולבסוף שינו את חוק ניו יורק מ-1997 על מקומות בילוי למבוגרים כדי לאסור כל חומר בעל אופי מיני בוטה שניתן לצפות בו על ידי עובדים וסוכנים ( כולל ריקוד עירום).

פמיניסטיות טוענות שנשים במפעלים אלה אינן רק קורבנות של ניצול אלא גם דוגמה ישירה למה שאסור לסבול או לנרמל.

מועדוני חשפנות ממוקמים בדרך כלל בשכונות מטומטמות ומתפקדים כמועדון לילה וגם כמועדון חשפנות.

אנשים צריכים להרוויח כסף, נכון? אז יהיה נאיבי אם לא נבין מדוע הם פונים למועדוני חשפנות, שנפגעים בצורה הקשה ביותר מהמיתון מכיוון שהם מסתמכים ... Читать дальше »

Просмотров: 225 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

כסא עיסוי הוא כורסת המדמה מעסה אנושי עם ידיים מלאכותיות המספקות את הלחץ והמתח הרצויים למשתמש.

כל כך הרבה כיסאות שונים מפורסמים כ"האופציה המושלמת" לכאבי גב תחתון וכאבי צוואר, אז אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, המאמר הזה הוא בשבילכם!

להלן כמה מכסאות העיסוי המומלצים ביותר בשוק.

אם אתם חווים כאבי צוואר משנים ארוכות מדי של ישיבה, אולי כדאי לכם לחשוב על השקעה בכורסה טובה. אם תשאלו כל כירופרקט, התשובה הברורה היא אופציה חסכונית כמו כורסת המיני HEALTHSOUL Orthopedic Reflex שיכולה לנצל את מנוע העיסוי המובנה וגם הוכחה שהיגיינית.

חלק זה של מכשיר אורטופדי הוא בדרך כלל כיסא. זה מעסה את הצוואר שלך. זה יכול להפחית כמו גם לרפא כאבי ראש, כיסאות משרדיים לכאבי גב וצוואר, כמו גם פציעות מתח צוואר הרחם.

כסא העיסוי הטוב ביותר עבו ... Читать дальше »

Просмотров: 237 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)