אין תנודות ששמעו אי פעם על נקודת G: השטח המיתי, שהוא כל כך מילא גבירותי, כאשר הוא נוגע ללב. גירוי של נקודה G בגברת, כמו אנשים רבים חושבים, לפעמים יכול להוביל לשחרור של מים ערמונית, ולפעמים לא, באופן כללי, גורם כל הרגשות. כמה מידה של תחושה סקסית, זה הפך להיות תלוי בשעה של התעוררות, זמן של יום, עונה וסגנון חיים.

התוכן של המאמר

1 איך למצוא ואיפה נקודה G 2 תנוחות במין

כמה סקסולוגים מוצאים את האזור הזה כקבץ של שאריות ורקמות של רגישות גבוהה, וכפי שאנשים רבים חושבים, הנאה ארוטית, הממוקמת בנרתיק, בעוד מוסד דבש הוא סקפטי או מאה אחוז, סוף סוף להכחיש את קיומו.

איך למצוא ואיפה נקודת G___G ממוקם

כל נציג, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מגדר חלש "בנוי" זהה יחסית, אבל בשל הבדלים בין הגברות, בגיל, גנטיקה ומספר הילדים שנולדו, כמה הבדלים אנטומיים אפשריים. כל זמן יודע כי עבור גבר, זה ידוע ביסודו איך למצוא את הזין של ג 'י על ידי הגברת. ללא ספק, יש צורך להזכיר כי אזור G מ ... Читать дальше »

Просмотров: 395 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

חיים מוצלחים ומאובטחים לא היה קל לי, אבל אני שמח מאוד שזה היה מסוגל להתגבר על כל הפחדים שלי ולהיות גברת צעירה מאובטחת ומפנקת. כל הזמן חייתי עם הורי, אחרי המכון עבד בבית הספר על ידי מורה של אנגלית. אני בהחלט הבנתי אנגלית, אבל לא יכולתי למצוא את היעד הנדרש מאוד שילם בשבילו. גרתי בעיירה קטנה והמשכורת הקטנה שלי באופן עקרוני מספיק לאוכל ולצרכים אחרים. היה לי בית משלי, אז לא הייתי צריך להסיר את הדיור.

אני שמחתי חיים כזאת במשך זמן קצר. כבר 2 שנים אחרי הקריירה שלי בבית הספר, משהו הציע לי שאתה צריך לשנות את החיים שלי, לעבור לעיר גדולה ולקבל עבודה שבה היופי שלי ואת כישרון באמת יהיה להעריך. כל כך קרה. שירה קצת כסף, הלכתי למוסקבה עבור הרפתקאות חדשות ועל חיים טובים. הוציאו את החדר באכסניה והתחיל לחשוב איך ללמוד כסף. בתחילה, רציתי ללכת לאוניברסיטה פדגוגית ולנסות להשיג עבודה כמורה לקורסי ג'וניור. אבל אז חשבתי שאני עדיין יש זמן לעבוד, על כך כל החיים האלה קדימה, אבל עכשיו אתה צריך להשתמש בבני הנוער שלי. ... Читать дальше »

Просмотров: 458 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל הבנות רוצה לבדוק את עצמם בתחום של איך כולם יודעים שירותי פנאי, אבל הם סוף סוף מבולבל מהעובדה כי קשה מאוד עבור עבודה כזו, בסופו של דבר, זה נעשה רשמית. יתר על כן, ליווי לא אסור על ידי החקיקה של הפדרציה הרוסית ועבודת סוכנות באופן חוקי עם כל הדרך בה אנו מדברים כל הזמן את התיעוד הדרוש. בין אם בסופו של דבר, ניתן לעבוד כמלכה רשמית ואם יש צורך לעשות זאת באופן כללי, והוא יידון במאמר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

למה לא כל סוכנויות ליווי לעבוד באופן חוקי

כל העניין במסים ותשומת לב גבוהה של החקיקה לאזור זה. כיום כולם רוצים להרוויח הרבה מאוד עם כל זה לא לאבד את הרובל. בתחום ... Читать дальше »

Просмотров: 225 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

מה זה אומר להיות נכס או פסיבי במערכות יחסים? אם אתה חושב כי כל המלח בפעילות גופנית, אז השקפת העולם היא שגויה חלקית. בואו ננסה להבין את אלה 2 קטגוריות ולברר מה שלטים לאפיין אחריות מכל הצדדים של החזית האהבה.

התוכן של המאמר

1 קונספט של נכס וחבות 2 איך להבין שאתה פסיבי?

מושגים נכסים וחבות

על מנת ליצור הגדרות ברורות של הגדרות, אני אצטט מספר קריטריונים המציגים את פעילות השותפים ביחסים.

מִין

בואו נתחיל עם הכדור האינטימי. משחק תפקידים, מחייב, צפייה שיתופית פורנו: דרך כה שקטה לא צפויה להציע. אחרי הכל, כל מה שחובר מעבר לתנוחות מיסיונרית נחשב סטייה מחמירה. אבל זה לא השורש.

תקופתיים "Molchanka" במין או עושה אהבה בלי תשוקה יש השפעה שלילית מאוד על פעילות סקסית. מה זה מוביל? סינתזה של הורמונים של שמחה ועונג יורדות, ומין חדל להגיע לנורמה בדינמיקה. חוסר האיזון בעבודתם של האנדוקרינית והמינית, בתורו, מעורר את התפתחות הפתולוגיות האורגיו ... Читать дальше »

Просмотров: 616 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

גברים יכולים להיות בעיות שונות הקשורות חיי מין. חבר לא יכול לקום בכלל או לקום מיד ליפול, או אדם יכול להיות מהיר מדי לחוות אורגזמה, או לא לבדוק את זה בכלל. כולל בעיה עשויה להתעורר כאשר חבר נופל פשוטו כמשמעו במהלך יחסי מין. כל זה - ביטויים של תפקוד לקוי של זיקפה. מתוך מאמר זה, תוכלו לגלות אשר זה יכול להיות גורם, ועם איך להתמודד עם זה.

התוכן של המאמר

1 סיבות מדוע חבר עשוי ליפול במהלך יחסי מין 2 מה לעשות?

גורם מדוע חבר עשוי ליפול במהלך sexi

ראשית - סיבה פשוטה: משהו מוסח לך. לדוגמה, נערה עירומה לא היתה בדיוק כפי שציפית - למשל, יש לה צלקת, או שומות גדולות, או שהיא לא מנידה במקומות הנכונים.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. שוב ושוב, קונים - צעירים משגשגים שרוצים לנצח במבט לפגישה, ללכת ישירות מתחת לגברת בהירה. הרווחים הזו מספיק כדי להבטיח לחלוטין ... Читать дальше »
Просмотров: 447 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

חיי המין הם חלק בלתי נפרד של כמה נשים וגברים. סקס מסייע לאנשים להתקרב יותר לחדור זה לזה באהבה אמיתית, עם כל זה קיבלתי את המטען של רגשות חיוביים. אבל לא כול אנשים יכולים, זה התחיל להיות טבוע על ידי הכשרון שלהם ומפורשות במיטה, כמה בנות והם פשוט פשוט נסגרו עצמם, להבין כי הם לא מספיק טובים מבחינת מינית. כדי, באופן כללי, להיות מלכה אמיתית, אתה חייב בתחילה לשחרר במיטה, תוכל לאהוב את עצמך לא לפחד ללכת על חוויות.

התוכן של המאמר

1 מה אוהב חבר 'ה במיטה 2 יוזמה 3 ניסויים ותנוחות יוצאת דופן 4 מחמאות 5 ביטחון עצמי 6 עוד צלילים 7 עצות על איך להיות מלכה במיטה 8 תנוחות חדשות 9 אהבה בעצמך 10 רגשות 11 "מיוחד" מקומות

מה אתה אוהב חבר 'ה במיטה

ליד הצעירים, כמו גם הגברת, יש משלהם, איך כולם נמונים, העדפות מיוחדות מִין. ולא גברת, באופן כללי, רוצה להכות את הבחור עם היבוא המיני שלו, אז היא צריכה, לשים את זה בעדינות, להביא תשומת לב גבוהה לשותף שלו, באופן כללי, כדי לגלות מה להלן מקובל ישירות עבור ... Читать дальше »

Просмотров: 508 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

חלומות ארוטיים יש תופעה נפוצה למדי. הם נודעים בפועל על ידי כל הגברות והגברים, בין אם הם לבד, הם נמצאים ביחסים או נשואים. על הנוף של sexologists, חלומות מין לא אומר תחושות של אי שביעות רצון עם יחסים או החיים הסקסיים שלהם. אז למה התודעה זורק אותנו רישומים דומים, אנחנו צריכים להרגיש אשמה ומה מגרשים ברוב המקרים נמצאים?

התוכן של המאמר https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

1 למה חלומות חלומות ארוטיים? 2 מה הם חלומות ארוטיים שקטים? 3 מה המשמעות של חלומות ארוטיים?

למה חלום חלומות ארוטיים?אני

כל לילה, האדם חלומות חלומות על השעה 2. רובם כוללים מגרשים עבור נושאים רגילים, יומי ולפעמים אפילו ... Читать дальше »

Просмотров: 297 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

לא כל הבנות עשירות. רבים צריכים לחפש להצליח על חשבון נתונים חיצוניים וטריקים. ב megalopolis, זה נחשב אופנתי יש חסות. תפקידו של התוכן הוא מעבר לעולם של תלבושות יוקרה ויקרות. יש הרבה סיבות לחיות על חשבון מיליונר.

היכולת לשנות את החיים לטובה

אתה לא יכול לפרוץ את הכפר, אבל אנא צור קשר קטן. כמובן, אז לחשוב לא בסדר. אם הטבע העניק מודל נתונים חיצוניים, אתה צריך להשתמש בו.

חסות - אדם מסוגל לשנות את החיים של בחורה אטרקטיבית לטובה. העיקר הוא לא לפחד לשנות את הדרך הרגילה. ברגע שתפקידו של התוכן בחר באריות חילוניות רבות. הם התחילו את דרכם לעושר דרך היכרויות הנכונה.

אין צורך לעבוד עבור משכורת קטנה

באופן מפתיע, ברוסיה יש התנחלויות שבהן בנות להרוויח 12-13,000 בחודש. רובל. לדוגמה, משכורת כזו במורה עוזר בשטח Stavropol. ב Krasnodar, יועץ בחנות הבגדים מקבל 22 אלף. רובל. זה יכול להיות ... Читать дальше »

Просмотров: 120 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 21.04.2022 | Комментарии (0)

נראה שהמין הוא כל כך הרבה, כתוב זה מנסה כי אין אדם לא נשאר, אשר לא יכול להיקרא חסר ניסיון. פְּתִיל לא פחות, יש אותם אזורים לגבי איזה מידע לא מספיק.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה יפה.

אחד ה שאלות סקס פופולריות: איזה גמירה.

התוכן של המאמר

1 מה זה סוג של גמירה וכי הסיפור יודע עליו 2 מה הנוזל בולט? 3 איפה זה בא 4 איך לחוות גמירה 5 טיפים על איך לחוות גמירה 6 כיצד לחוות אורגזמה מרובה 7 מה אנשים חושבים על גמירה

מהו הגמישות שלך וכי הסיפור יודע על מותק

אז, גמירה נקרא גם להשפריץ או "שפיכה של נשים". זה בידוד של נוזל שקוף מן ערוצי השתן, כ 15-45 מיליליטר. בידוד זה מתרחש עם גירוי פעיל של נקודה G, אבל התחושות לא ניתן להשוות עם האורגזמה. זה סוג אחר של הנאה.

זה אולי נראה כי sq ... Читать дальше »

Просмотров: 127 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

עולם הגברים הוא אכזרי מאוד. מי חולק על זה? תמיד צריך לרוץ לפני הכוכב כולו, להוכיח את עליונותך. חצי חזק של האנושות נקרא לכבוש את הפסגות, לחפש תוצאות גבוהות בבית הספר, ספורט, עבודה. ולמה הכל? התשובה היא פשוטה להפליא - למען נשים ... זה יהיה רומנטי אם זה לא היה מאושר כל כך.

התוכן של המאמר

1 כל מקרה בגנים 2 דרך ראשית או לא להיות זמן לנו במיטה? 3 "סקירה רמזים " 4 סקס ללא התחייבויות 5 seckide תוצאות

אתה יכול להיכנס לשבטיות ולעטפה את ההילה הנבחרת של הרומנטיקה, לשיר סרניה מתחת לחלונות ולגופרת, בהקדם האפשרי על תשומת לבו ואת ההזדמנות הרוחנית להיות במיטתה. אבל כל זה לא מבטיח לטובת הגברת. אז מה לעשות בחורים מודרניים וכיצד לרמוז ילדה שאתה רוצה סקס?

הכל מקרה בגנאקי

ראשון האיש על כדור הארץ כמעט מיד הבין שאם אתה רוצה לפקד את העולם, אז זה שווה ללמוד לכבוש לבבות נקבה.

מיד ראוי לציין כי הזכרים של סוג האדם מתוכננים בצורה כזו כי הרצון ... Читать дальше »

Просмотров: 133 | Добавил: petmehvmunt | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 »